، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

اینده ام از ان تو است

فرشته های من

1392/7/7 12:00
نویسنده : سپیده
390 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دلم. نمیدونم الان کدوم قسمت اسمون نشستی و داری ما رو نگاه میکنی فقط بدون تو امیدی برام. شاید تنها دلیل ادامه دادن زندگیم تو باشی و بس

دختر نازم پسر خوشگلم مامان میخواد بهتون بگه برای من و بابا دعا کنین . چند وقتی هست که بابا افسرده است .بینمون یک کدورت ایجاد شد اما فک نکنم حالش فقط واسه این باشه میگم خسته ام کلی کار دارم و ........ میدونین من هم از بابا انرژی میگیرم وقتی اونو اینجوری میبینم خودمم دشارژ میشم.

برامون دعا کنین که گرمی زندگیمون چنان داغ بشه که بیام براتون تعریف کنم و بهتون بگم عزیزانم میدونم که از دعا شما بوده.

اینو هم بگم اگه به من بود الان شما پیشم بودین ولی بابا فعلا گفته دست نگه میداریم تا وقتش.

دوستون دارم . مواظبمون باشین چون شما فرشته این

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نازنينها
12 آبان 92 14:05
ممنون از اين كه به ما سر زديد رمز رو براتون خصوصي ميگذارم


ممنون من منتظرم ها